Учнівське самоврядування в Требухівській ЗОШ 1-3 ступенів.
Мета-виховання самодостатньої особистості, здатної відповідати за свої рішення та вчинки.
Принцип – «самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо».
Що нас об’єднує - прагнення зробити життя змістовним, радісним, цікавим, бажання діяти разом.
Що для нас найдорожче – свобода думки, особистість.
Про кого турбуємося-про менших і слабших за нас, одне про одного та про тих, хто в біді.
Що нам допомагає жити-гра, фантазія, вигадка, те, що ми вирішуємо і робимо самі.
Ми співпрацюємо-з усіма, кому зрозумілі і не байдужі наші інтереси, справи, хто готовий нам допомогти.
Ми самі вирішуємо-які справи, свята нам проводити.
В основі шкільного самоврядування в Требухівській ЗОШ 1-3 ступенів лежать принципи:
а) демократизація та гуманізація виховного процесу;
б)зв’язок виховання з реальним життям;
в)виховання особистості в колективі в ході спільної діяльності;
г) єдність вимог і поваги до особистості;
д)послідовність, систематичність виховних впливів;
е)відповідність віковим та індивідуальним особливостям учнів;
Мета учнівського самоврядування у Требухівській ЗОШ I-III ступенів
1. Виховати дітей справжніми людьми,щоб знання і вміння служили людям тільки на благо.
2. Єдиним правилом дій має бути добро і справедливість.
3. Виховання толерантності та вміння жити з усіма в злагоді.
4. Формування особистості в умовах демократизації, дати змогу учням розкрити себе, осмислити проблеми свого «Я».
5. Формування в дітей почуття обов’язку і відповідальності за доручену справу, підвищення рівня вихованості.
6. Виховаваня громадянської позиції. Залучення учнів до активної участі у житті класу та шкільного колективу.
7. Розвиток потенційних здібностей кожної дитини, формування у школярів високої конкурентоспроможності, ініціативи, творчості.
8. Створення атмосфери співробітництва між вчительським і учнівським колективами та демократизм стосунків «учитель-учень».
9. Навчити приймати рішення.
10. Кожен учень вміє і повинен у чомусь бути першим(змінність доручень, вибір справи).
11. Виховання вміння протистояти злу, аморальності.
12. Залучення до реальної управлінської діяльності через раду школи, раду «Колосу», Учнівську Думу.
2. Виборні органи:
3. Класні органи:
- загони «Соняшнику»
- загони «Колосу»
- осередки ОСТУМу
4. Актив класів (виборний, змінність доручень).
5. Колективні творчі справи.
6. Клуби за інтересами: (МАН, клуб «Ерудит», команда КВК, ДЮП, ЮІР і т.п.)